• 11.07.17, 15:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Kuidas väikesaare väikepank suurelt mõtles ja kogu maailma tähelepanu võitis

… ja ühtlasi ka Cannes Lions 2017 Cyber Grand Prix võitis. Ahvenamaa Pank lõi unikaalse indeksi, mis näitab inimeste krediitkaardi väljavõtet analüüsides nende tarbimise mõju keskkonnale. Väikepanga indeks saavutas kogu maailmas palju tähelepanu ja kaasas mõjukaid organistasioone: ÜRO-st kuni MasterCardini.
Case study: Kuidas väikesaare väikepank suurelt mõtles ja kogu maailma tähelepanu võitis
Juulis avaldab Best Marketing kõik kolm Cannes Lions Cyber kategooria Grand Prix võitnud case study. Intervjueerisime loovagentuure Stockholmis, Melbourne'is ja New Yorkis.:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele