Hando Sinisalu • 11. juuli 2017
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: Kuidas väikesaare väikepank suurelt mõtles ja kogu maailma tähelepanu võitis

… ja ühtlasi ka Cannes Lions 2017 Cyber Grand Prix võitis. Ahvenamaa Pank lõi unikaalse indeksi, mis näitab inimeste krediitkaardi väljavõtet analüüsides nende tarbimise mõju keskkonnale. Väikepanga indeks saavutas kogu maailmas palju tähelepanu ja kaasas mõjukaid organistasioone: ÜRO-st kuni MasterCardini.

Juulis avaldab Best Marketing kõik kolm Cannes Lions Cyber kategooria Grand Prix võitnud case study. Intervjueerisime loovagentuure Stockholmis, Melbourne'is ja New Yorkis.:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com