10 näidet suurepärasest native-reklaamist ja sisuturundusest
"Heat Map" kampaania
Best Marketing International on maailma eri otstest kokku kogunud kümme suurepärast näidet, kuidas teha edukat native-reklaami ja sisuturundust. Lisaks tööde lühikokkuvõtetele oleme omalt poolt juurde lisanud ka praktilised õppetunnid, mis igast näitest kõrva taha panna.
1. ‘’Heat Map: HOW SAFE IS YOUR NEIGHBOURHOOD?’’ nupp, mis võimaldas kaardi kasutajatel saada veelgi rohkem infot personaalselt ning lisaks ka juba konkreetse kodukindlustuse pakkumise. Native-kampaania eesmärgid saavutati juba viie esimese päevaga ja kokkuvõttes koguti selle abil kolm korda rohkem nn hot lead’e kui esialgu oodati.:
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]