Ainult tellijatele
10. juuli 2017
Ainult tellijatele

10 näidet suurepärasest native-reklaamist ja sisuturundusest

"Heat Map" kampaania

Best Marketing International on maailma eri otstest kokku kogunud kümme suurepärast näidet, kuidas teha edukat native-reklaami ja sisuturundust. Lisaks tööde lühikokkuvõtetele oleme omalt poolt juurde lisanud ka praktilised õppetunnid, mis igast näitest kõrva taha panna.

1. ‘’Heat Map: HOW SAFE IS YOUR NEIGHBOURHOOD?’’ nupp, mis võimaldas kaardi kasutajatel saada veelgi rohkem infot personaalselt ning lisaks ka juba konkreetse kodukindlustuse pakkumise. Native-kampaania eesmärgid saavutati juba viie esimese päevaga ja kokkuvõttes koguti selle abil kolm korda rohkem nn hot lead’e kui esialgu oodati.:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700