• 10.07.17, 12:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

10 näidet suurepärasest native-reklaamist ja sisuturundusest

Best Marketing International on maailma eri otstest kokku kogunud kümme suurepärast näidet, kuidas teha edukat native-reklaami ja sisuturundust. Lisaks tööde lühikokkuvõtetele oleme omalt poolt juurde lisanud ka praktilised õppetunnid, mis igast näitest kõrva taha panna.
"Heat Map" kampaania
  • "Heat Map" kampaania
1. ‘’Heat Map: HOW SAFE IS YOUR NEIGHBOURHOOD?’’ nupp, mis võimaldas kaardi kasutajatel saada veelgi rohkem infot personaalselt ning lisaks ka juba konkreetse kodukindlustuse pakkumise. Native-kampaania eesmärgid saavutati juba viie esimese päevaga ja kokkuvõttes koguti selle abil kolm korda rohkem nn hot lead’e kui esialgu oodati.:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele