• 30.06.17, 13:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Snapskan - kuidas klientidele kasuliku teenuse abil müüki suurendada

Soome legendaarne autorehvitootja Nokian Tyres disainis nutika teenuse, mis on eluliselt vajalik tavalistele autojuhtidele. Samas on see ühtlasi on ka uueks müügikanaliks. Hea näide tänapäevasest turundusest - loo klientidele kasulik lisateenus, mille abil müüki suurendada.
Case study: Snapskan - kuidas klientidele kasuliku teenuse abil müüki suurendada
Sarnast mõtteviisi saab rakendada ka muudes ärivaldkondades!

Seotud lood

Töökuulutused
  • 12.02.25, 09:51
Moodne Valgustus otsib müügidirektorit
Kandideerimise tähtaeg: 24.02.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele