Autor: Hando Sinisalu • 30. juuni 2017
Ainult tellijatele

Case study: Snapskan - kuidas klientidele kasuliku teenuse abil müüki suurendada

Soome legendaarne autorehvitootja Nokian Tyres disainis nutika teenuse, mis on eluliselt vajalik tavalistele autojuhtidele. Samas on see ühtlasi on ka uueks müügikanaliks. Hea näide tänapäevasest turundusest - loo klientidele kasulik lisateenus, mille abil müüki suurendada.

Sarnast mõtteviisi saab rakendada ka muudes ärivaldkondades!

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700