Silja Oja • 21. juuni 2017
Jaga lugu:

Cannes Lions 2017 Cyber Grand Prix võitis Soome pank

Tarbimisel on lisaks rahale ka teine hind, mida maksame - keskkonnamõju. Ålandi pank pakkus oma klientidele võimalust krediitkaardiga tehtud ostudega kaasnevate keskkonnamõjude eest Läänemerele kompensatsiooni maksta. Suurepärane idee ja teostus tõid Ålandi panga Läänemere päästmise projektile ühe kolmest tänavu välja antud Cyber kullast.

 

Teine Cyber Grand Prix läks Austraaliasse liiklusõnnetuste ennetamise kampaaniale "Meet Graham". Saa tuttavaks Grahamiga, vaata, milline peaks inimene välja nägema, et liiklusõnnetuses ellu jääda:

Kolmanda Cyber Grand Prix võitis e-mailitarkvara MailChimp kampaania "Did You Mean MailChimp?":

Vaata kõiki Cyber kategooria võitjaid: Cannes Lions 2017

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com