Autor: Silja Oja • 20. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Glass Lion 2017 Grand Prix: Fearless Girl

Investeerimisfirma State Street Global Advisors lõi agentuuri McCann New York abil kampaania "Fearless Girl" (tõlk. kartmatu tüdruk), et tutvustada eraldi fondi, mille kaudu sai teadlikult sugudevahelist võrdsust toetada ja investeerida ettevõtetesse, kus juhivatel positsioonidel on rohkem naisi.

2017. aasta naistepäeva öösel püstitati Wall Streetile julge tüdruku kuju, mis seisab kartmatult vastamisi seal juba varem seisnud pullikujuga, sümboliseerimaks nende naiste vaprust, kes ärimaailmas läbi löövad. Kampaania saavutas 24 tunniga globaalse tuntuse.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700