Autor: Helen Külaots • 31. mai 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Turismisektori turundushitid
Mitmed riigid on võtnud turistide meelitamiseks jalad kõhu alt välja ja proovivad klassikaliste reklaamikampaaniate asemel innovaatilisi lahendusi, millest saadav kasu tundub olevat rohkem ideel endal kui reaalsetel tulemustel. Teistmoodi turunduslahendus saab alati tähelepanu. Vaatame, millega on hakkama saanud Rootsi ja Peruu turismigurud ning milliste plaanidega on Eestil kavas turiste meelitada.
Rootsi pani end riigina Airbnb lehele üles” kampaaniaga, siis nüüd on nad pannud terve riigi Airbnb platvormile üles. Sealt võib leida erinevaid paiku koos apetiitsete kirjeldustega, mis kutsuvad turiste Rootsit külastama.