Autor: Helen Külaots • 31. mai 2017
Ainult tellijatele

Turismisektori turundushitid

Mitmed riigid on võtnud turistide meelitamiseks jalad kõhu alt välja ja proovivad klassikaliste reklaamikampaaniate asemel innovaatilisi lahendusi, millest saadav kasu tundub olevat rohkem ideel endal kui reaalsetel tulemustel. Teistmoodi turunduslahendus saab alati tähelepanu. Vaatame, millega on hakkama saanud Rootsi ja Peruu turismigurud ning milliste plaanidega on Eestil kavas turiste meelitada.

Rootsi pani end riigina Airbnb lehele üles” kampaaniaga, siis nüüd on nad pannud terve riigi Airbnb platvormile üles. Sealt võib leida erinevaid paiku koos apetiitsete kirjeldustega, mis kutsuvad turiste Rootsit külastama.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700