Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 26. mai 2017
Ainult tellijatele

Harvardi uuring tõestab: Facebooki fännid ei osta rohkem

Autor: Shutterstock

Sotsiaalmeedia ei toimi nii, nagu paljud turundajad arvavad. Pelgalt see fakt, et keegi on mõne brändi Facebookis omaks võtnud, ei mõjuta kliendikäitumist, ei suurenda ostutõenäosust ega õhuta sõpru ostma. Hea uudis on see, et on olemas viis kuidas laigid pöörata rahaks, ning see pärineb 20. sajandi marketingiõpikust: reklaam.

Harvard Business Review kevadnumbris tutvustavad Leslie K. John, Daniel Mochon, Oliver Emrich ja Janet Schwartz oma uut uurimistööd sotsiaalmeedia teemal. Allpool lühike kokkuvõte eesti keeles.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700