Autor: Hando Sinisalu • 26. mai 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Harvardi uuring tõestab: Facebooki fännid ei osta rohkem

Foto: Shutterstock
Sotsiaalmeedia ei toimi nii, nagu paljud turundajad arvavad. Pelgalt see fakt, et keegi on mõne brändi Facebookis omaks võtnud, ei mõjuta kliendikäitumist, ei suurenda ostutõenäosust ega õhuta sõpru ostma. Hea uudis on see, et on olemas viis kuidas laigid pöörata rahaks, ning see pärineb 20. sajandi marketingiõpikust: reklaam.

Harvard Business Review kevadnumbris tutvustavad Leslie K. John, Daniel Mochon, Oliver Emrich ja Janet Schwartz oma uut uurimistööd sotsiaalmeedia teemal. Allpool lühike kokkuvõte eesti keeles.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700