• 26.05.17, 12:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Harvardi uuring tõestab: Facebooki fännid ei osta rohkem

Sotsiaalmeedia ei toimi nii, nagu paljud turundajad arvavad. Pelgalt see fakt, et keegi on mõne brändi Facebookis omaks võtnud, ei mõjuta kliendikäitumist, ei suurenda ostutõenäosust ega õhuta sõpru ostma. Hea uudis on see, et on olemas viis kuidas laigid pöörata rahaks, ning see pärineb 20. sajandi marketingiõpikust: reklaam.
Harvardi uuring tõestab: Facebooki fännid ei osta rohkem
  • Foto: Shutterstock
Harvard Business Review kevadnumbris tutvustavad Leslie K. John, Daniel Mochon, Oliver Emrich ja Janet Schwartz oma uut uurimistööd sotsiaalmeedia teemal. Allpool lühike kokkuvõte eesti keeles.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele