Autor: Hando Sinisalu • 26. mai 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Harvardi uuring tõestab: Facebooki fännid ei osta rohkem
Sotsiaalmeedia ei toimi nii, nagu paljud turundajad arvavad. Pelgalt see fakt, et keegi on mõne brändi Facebookis omaks võtnud, ei mõjuta kliendikäitumist, ei suurenda ostutõenäosust ega õhuta sõpru ostma. Hea uudis on see, et on olemas viis kuidas laigid pöörata rahaks, ning see pärineb 20. sajandi marketingiõpikust: reklaam.
Harvard Business Review kevadnumbris tutvustavad Leslie K. John, Daniel Mochon, Oliver Emrich ja Janet Schwartz oma uut uurimistööd sotsiaalmeedia teemal. Allpool lühike kokkuvõte eesti keeles.