• 16.05.17, 18:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eka Ruola: Tesla kulutab turundusele hiigelsummasid, aga mitte makstud reklaamiks

"Hiljuti sattusin lugema artiklit, kus öeldi, et Tesla ei kuluta sentigi turundusele – ja see on ilmselgelt bullshit. Tesla kulutab turundusele hiigelsummasid, nad lihtsalt ei kasuta seda makstud reklaamiks." - Intervjuu Balticbest 2017 žürii esimehe Eka Ruolaga (Hasan & Partners, Soome).
Eka Ruola
  • Eka Ruola
Vaata: www.balticbest.eu 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele