• 16.05.17, 18:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eka Ruola: Tesla kulutab turundusele hiigelsummasid, aga mitte makstud reklaamiks

"Hiljuti sattusin lugema artiklit, kus öeldi, et Tesla ei kuluta sentigi turundusele – ja see on ilmselgelt bullshit. Tesla kulutab turundusele hiigelsummasid, nad lihtsalt ei kasuta seda makstud reklaamiks." - Intervjuu Balticbest 2017 žürii esimehe Eka Ruolaga (Hasan & Partners, Soome).
Eka Ruola
  • Eka Ruola
Vaata: www.balticbest.eu 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele