• 10.05.17, 12:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Karl Multer: Brändide usaldusväärus kasvab, ajakirjanduse oma väheneb

Ajakirjanduse usaldusväärsust on viimasel ajal märkimisväärselt vähendanud fake news fenomen, ajakirjandus ajab meeleheitlikult taga klikke. Sisuturundus on muutunud meediaväljaannete oluliseks osaks, kuid selle kvaliteet on kõikuv ja uudiste tarbija vangutab lugedes pead, väidab Eesti sisuturunduse pioneer, SEB Panga Balti turundus- ja kommunikatsioonijuht Karl Multer. Loe intervjuud!
Karl Multer
  • Karl Multer
SEB oli vähemalt Eestis sisuturunduse osas pioneer. Kas teil kui eesminejal on olnud ka mingeid tagasilööke või pettumusi?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele