Ainult tellijatele
Autor: Helen Külaots • 10. mai 2017
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Andmetele tuginev turundus on Eestis lapsekingades - paljud ei näe segmenteerimises kasu

Autor: shutterstock.com
Turunduseksperdid Timo Porval ja Roland Tokko räägivad kui ühest suust, et andmetel põhinev turundus aitab luua paremaid kliendisuhteid ning pakkuda tarbijale meelepärasemat sisu. Miks seda Eestis siis nii vähe praktiseeritakse? Andmeturundusest ja automatiseeritud lahenduste kasutamisest räägivad agentuuri Lavii turundusstrateeg Timo Porval ja Edu Akadeemia asutaja Roland Tokko.
Timo Porval

Timo Porval

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700