Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tabasco pani koostöös Kaitseministeeriumiga suudlevale tudengineiule vormi selga
Tartu linna sümbol, suudlevate tudengite purskkaev näeb eilsest uutmoodi välja: tudengineiul on seljas ajateenija riided. Tegemist on Kaitseressursside Ameti kampaaniaga „Naised vormi!“, mis kutsub noori naisi läbima ajateenistust.
Kampaania eesmärk ei ole ainult naiste osakaalu suurendamine kaitseväes, vaid ka ühiskonnas hetkel valitsevate hoiakute positiivsemaks muutmine naisajateenijate suhtes. Sihtrühmaks on noored, aga ka lapsevanemad ja kogu Eesti ühiskond.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.