Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tabasco pani koostöös Kaitseministeeriumiga suudlevale tudengineiule vormi selga
Tartu linna sümbol, suudlevate tudengite purskkaev näeb eilsest uutmoodi välja: tudengineiul on seljas ajateenija riided. Tegemist on Kaitseressursside Ameti kampaaniaga „Naised vormi!“, mis kutsub noori naisi läbima ajateenistust.
Kampaania eesmärk ei ole ainult naiste osakaalu suurendamine kaitseväes, vaid ka ühiskonnas hetkel valitsevate hoiakute positiivsemaks muutmine naisajateenijate suhtes. Sihtrühmaks on noored, aga ka lapsevanemad ja kogu Eesti ühiskond.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.