Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
17. mail 2017 seminar "Professionaalne sisuturundus"
Kallilt toodetud brändivideote vaadatavus on tihti 100 korda väiksem kui naabritüdruku kassi tempudest jutustaval filmil. Probleeme on palju. 17. mail Tallinnas Blissis toimuv seminar pakub lahendusi.
Sisuturundus on jätkuvalt kuum teema! Kui paar aastat tagasi tegelesid sellega vaid üksikud edumeelsemad ettevõtted, siis täna on tegu juba täiesti tavalise asjaga. Samas on sisuturundus valmistanud ka palju pettumust. Raske on näha seoseid sisuturunduse tegevuste ja müügikasvu vahel.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.