Silja Oja • 30. märts 2017
Jaga lugu:

17. mail 2017 seminar "Professionaalne sisuturundus"

Chris Marr  

Kallilt toodetud brändivideote vaadatavus on tihti 100 korda väiksem kui naabritüdruku kassi tempudest jutustaval filmil. Probleeme on palju. 17. mail Tallinnas Blissis toimuv seminar pakub lahendusi.

Sisuturundus on jätkuvalt kuum teema! Kui paar aastat tagasi tegelesid sellega vaid üksikud edumeelsemad ettevõtted, siis täna on tegu juba täiesti tavalise asjaga. Samas on sisuturundus valmistanud ka palju pettumust. Raske on näha seoseid sisuturunduse tegevuste ja müügikasvu vahel.

17. mail Tallinnas Blissis toimuval Best Practice sisuturundusseminaril:

saad teada, kuidas luua oma brändi kohta haaravat sisu;saad inspiratsiooni edukatest Briti ja Eesti sisuturunduse case study’destõpid sisuturunduse tegevust eesmärgistama ja mõõtmasaad teada, kuidas luua inglisekeelset sisu rahvusvaheliste ambitsioonidega B2B ettevõttele

Tutvu seminari programmiga ja registreeri end hiljemalt 12. mail: Professionaalne sisuturundus

Ettekanded:

Sisuturundus digitaalajastul: kuidas luua kaasaegset tarbijat haaravat sisu, Content Marketing Academy asutaja ja juht (UK)

Chris Marr

Kuidas mõõta sisuturunduse tulemuslikkust?, Best Marketing Internationali juht

Hando Sinisalu

Eesti sisuturunduse hetkeseis: probleemid, väljakutsed ja lahendused, sisuturundusagentuuri Kuu ja Tähed juht

Jane Palm

Sisuturundus YouTuberite kaudu, Creatly tegevjuht ja asutaja, Pepsico Baltikumi turundusjuht ja juhatuse liige

Brait Pilvik

Pepsico sisuturunduskampaania case study: Lays Strong ja saade “Su nägu kõlab tuttavalt”

Merle Saviauk

Veski Mati sisuturunduskampaaniate case study’d: koostöö saatega “Parim Pagar” ja kampaania “100 retsepti”, Veski Mati turundusdirektor

Heikki Põhi

Nikoni sisuturunduskampaania case study: noorte videokonkurss "Minu Suvi", Nikon Baltic’u piirkonnajuht

Rene Mitt

Scoro parimad sisututunduse praktikad, Scoro digiturundusjuht, sisuturundusagentuuri Uwaga asutaja, ajakirjanik ja poliitik

Karola Karlson

Storytelling: praktilised soovitused ettevõtetele, kuidas endast huvitavaid ja haaravaid lugusid jutustada

Mihkel Raud

Sisuturundus ajakirjaniku pilgu läbi: ajakirjanduses ilmunud (makstud) sisuturunduse lugude analüüs

Hannes Rumm

Tutvu programmiga ja registreeri end hiljemalt 12. mail:

Professionaalne sisuturundus

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com