Autor: Silja Oja • 30. märts 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

17. mail 2017 seminar "Professionaalne sisuturundus"

Chris Marr
Kallilt toodetud brändivideote vaadatavus on tihti 100 korda väiksem kui naabritüdruku kassi tempudest jutustaval filmil. Probleeme on palju. 17. mail Tallinnas Blissis toimuv seminar pakub lahendusi.

Sisuturundus on jätkuvalt kuum teema! Kui paar aastat tagasi tegelesid sellega vaid üksikud edumeelsemad ettevõtted, siis täna on tegu juba täiesti tavalise asjaga. Samas on sisuturundus valmistanud ka palju pettumust. Raske on näha seoseid sisuturunduse tegevuste ja müügikasvu vahel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700