• 22.03.17, 15:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks müüb esoteerika nagu loom?

Esoteerika on kuum. Kuidas seda ettevõtluses ja turunduses ära kasutada, sellest räägib Äripäev Eetris raadiosaade.
Miks müüb esoteerika nagu loom?
  • Foto: Shutte
Saates kuuldav vestlusring on salvestatud Eesti tähtsaimal turundussündmusel Password 2017 ja selles osalesid populaarse raadiosaate "Hallo, kosmos" juht Ingrid Peek, Bliss maja ja Kannu kõrtsi omanik Kristjan Kann ning portaali skeptik.ee juht Martin Vällik. Vestlust juhtis Mihkel Raud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele