• 22.03.17, 15:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks müüb esoteerika nagu loom?

Esoteerika on kuum. Kuidas seda ettevõtluses ja turunduses ära kasutada, sellest räägib Äripäev Eetris raadiosaade.
Miks müüb esoteerika nagu loom?
  • Foto: Shutte
Saates kuuldav vestlusring on salvestatud Eesti tähtsaimal turundussündmusel Password 2017 ja selles osalesid populaarse raadiosaate "Hallo, kosmos" juht Ingrid Peek, Bliss maja ja Kannu kõrtsi omanik Kristjan Kann ning portaali skeptik.ee juht Martin Vällik. Vestlust juhtis Mihkel Raud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele