Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Turundustegu 2016 finalist: Largo "Muhe" lansseerimine
Muhe on mahlatootja Largo tervislik värskeltpressitud mahlade sari, millesse ei ole lisatud suhkrut ega keemilisi lisandeid ning mis on valmistatud kodumaistest viljadest.
Töö esitlemine Password konverentsil Foto: Marko Mumm
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.