• 17.03.17, 19:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Meediategu 2016 Grand prix: Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi

Kuldmuna galal anti välja auhinnad parimate meediategude eest. Grand prix läks seekord filmi "Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi" kampaaniale. Eelmisel aastal tõi Hea Film Eesti kinodesse uhiuue komöödia „Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi“. Filmi süžee seisnes kahele vallalisele meespeaosalisele meedia abiga kaaslaste leidmises, kes oleksid nende saatjateks õe pulmas. Töö kandideeris innovaatilise meediakasutuse kategoorias.
Aasta Meediategu 2016 Grand prix: Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi
  • Foto: Marko Mumm
Töö nimi – Film „Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele