Poliitilised diskussioonid ja tulised vaidlused on saanud sotsiaalmeedia argipäevaks. Tarbijana on väga raske jääda neutraalseks kui kõik ülejäänud valivad pooli. Sama kehtib ka brändide kohta, kes justkui ei tohiks jääda enam niisama kõrvaltvaatajaks, vaid on kohustatud sõna sekka ütlema.
Sellist suhtumist näitasid hästi ka Super Bowli reklaamid, kus paljud suured tegijad nagu Audi, Airbnb jt avaldasid teatud sotsiaalsetel teemadel oma arvamust. Tarbijad olid rahul. Kui aga 84 Lumber näitas välja oma sotsiaalset vastutust ja võttis teraval teemal sõna, olid tarbijad veidike isegi pettunud – ettevõttel on praegu kõvasti tegemist, et seletada avalikkusele, mida nad oma reklaamiga täpselt mõtlesid ning et eesmärk polnud illegaalse immigratsiooni toetamine.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.