Ainult tellijatele
Autor: Helen Külaots • 21. veebruar 2017
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas kodanikuaktivism mõjutab brändi edu

Autor: shutterstock.com
Poliitilised diskussioonid ja tulised vaidlused on saanud sotsiaalmeedia argipäevaks. Tarbijana on väga raske jääda neutraalseks kui kõik ülejäänud valivad pooli. Sama kehtib ka brändide kohta, kes justkui ei tohiks jääda enam niisama kõrvaltvaatajaks, vaid on kohustatud sõna sekka ütlema.

Sellist suhtumist näitasid hästi ka Super Bowli reklaamid, kus paljud suured tegijad nagu Audi, Airbnb jt avaldasid teatud sotsiaalsetel teemadel oma arvamust. Tarbijad olid rahul. Kui aga 84 Lumber näitas välja oma sotsiaalset vastutust ja võttis teraval teemal sõna, olid tarbijad veidike isegi pettunud – ettevõttel on praegu kõvasti tegemist, et seletada avalikkusele, mida nad oma reklaamiga täpselt mõtlesid ning et eesmärk polnud illegaalse immigratsiooni toetamine.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700