• 26.08.25, 13:36

Telia endine uuringujuht astus Intense’i ridadesse

Kasvuagentuuri Intense growth HUB uuringujuhina alustas tööd Gerda Möller, kes on uuringute disaini ja läbiviimisega tegelenud ligi 18 aastat.
Telia endine uuringujuht astus Intense’i ridadesse
Gerda Mölleri kogemus hõlmab nii kümmet aastat Eesti suurimas uuringufirmas Emor kui ka seitset aastat Telia Eesti kliendi- ja turu-uuringute valdkonna juhtimist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele