Silja Oja • 8. veebruar 2017
Jaga lugu:

Coca-Cola tooted hakkavad olema ühe disainiga pakendis

Kahe eraldi kaubamärgi – Coca-Cola Regular ja Coca-Cola Zero – asemel hakkab olema üks Coca-Cola kaubamärk, kuhu kuuluvad kõik Coca-Cola tooted.

Eestis toimub ühtse brändi strateegia lansseerimine veebruaris 2017. Kõigil Coca-Cola pudelitel ja purkidel saab olema ühesugune disain, punane logo ja erinevaid tooteid saab eristada pakendil oleva iseloomuliku värviriba järgi.

Coca-Cola keskendub varasemast rohkem pakendile ning eelkõige erineva suurusega pakendite reklaamimisele. Esile tuuakse väiksemad ja mugavamad pakendid ning kinotopsi maksimumsuurus muutub 0,5 liitriseks praeguse 0,8 liitri asemel.

Ühtse brändi strateegia on juba lansseeritud Lääne-Euroopas ja Mehhikos. Lisaks Eestile ühinevad sellel aastal uue strateegiaga Itaalia, Malta, Poola,  Austria,  Šveits, Lichtenstein, Ungari,  Horvaatia, Serbia, Bosnia ja Hertsegoviina, Kreeka, Bulgaaria, Rumeenia, Sloveenia, Tšehhi, Slovakkia, Eesti, Läti, Leedu, Kosovo, Albaania, Makedoonia, Montenegro, Venemaa, Ukraina ja Valgevene.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com