• 08.02.17, 13:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola tooted hakkavad olema ühe disainiga pakendis

Kahe eraldi kaubamärgi – Coca-Cola Regular ja Coca-Cola Zero – asemel hakkab olema üks Coca-Cola kaubamärk, kuhu kuuluvad kõik Coca-Cola tooted.
Coca-Cola tooted hakkavad olema ühe disainiga pakendis
Eestis toimub ühtse brändi strateegia lansseerimine veebruaris 2017. Kõigil Coca-Cola pudelitel ja purkidel saab olema ühesugune disain, punane logo ja erinevaid tooteid saab eristada pakendil oleva iseloomuliku värviriba järgi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele