• 08.02.17, 13:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola tooted hakkavad olema ühe disainiga pakendis

Kahe eraldi kaubamärgi – Coca-Cola Regular ja Coca-Cola Zero – asemel hakkab olema üks Coca-Cola kaubamärk, kuhu kuuluvad kõik Coca-Cola tooted.
Coca-Cola tooted hakkavad olema ühe disainiga pakendis
Eestis toimub ühtse brändi strateegia lansseerimine veebruaris 2017. Kõigil Coca-Cola pudelitel ja purkidel saab olema ühesugune disain, punane logo ja erinevaid tooteid saab eristada pakendil oleva iseloomuliku värviriba järgi.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 17.11.25, 13:22
Äripäev otsib turunduslahenduste projektijuhti
Kandideerimise tähtaeg: 30.11.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele