Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sirje Potisepp: eestlane eelistab oma hoiakutes kodumaist, kuid poes valib siiski kollase sildi järgi
Sirje Potisepp
Kuidas on muutunud eestlaste toitumisharjumused? Palju räägitakse sellest, et turundajad, sotsioloogid ja meedia ei saa enam tarbijate käitumisest aru ega oska nende valikuid ette ennustada. Seda ilmestasid hästi Trumpi võit ja Brexit. Kas ka Eesti tarbija on tundmatuseni muutunud? Meie toidutarbimise kaardid avavad Triin Lõoke Rakvere Lihatööstusest, Sirje Potisepp Eesti Toiduainetööstuse Liidust, Ruta Kallaspoolik Farmi Piimatööstusest ning Krista Kalbin Valio Eestist.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]