Autor: Helen Külaots • 30. jaanuar 2017
Ainult tellijatele

Sirje Potisepp: eestlane eelistab oma hoiakutes kodumaist, kuid poes valib siiski kollase sildi järgi

Sirje Potisepp

Kuidas on muutunud eestlaste toitumisharjumused? Palju räägitakse sellest, et turundajad, sotsioloogid ja meedia ei saa enam tarbijate käitumisest aru ega oska nende valikuid ette ennustada. Seda ilmestasid hästi Trumpi võit ja Brexit. Kas ka Eesti tarbija on tundmatuseni muutunud? Meie toidutarbimise kaardid avavad Triin Lõoke Rakvere Lihatööstusest, Sirje Potisepp Eesti Toiduainetööstuse Liidust, Ruta Kallaspoolik Farmi Piimatööstusest ning Krista Kalbin Valio Eestist.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700