Käesolevast aastast pakub meedia- ja äriedendusagentuur CMSPHD oma klientidele täiustatud strateegilise meediapartnerluse teenust. Uue suuna koordineerimise on enda peale võtnud Kantar Emori pikaajaline meediauuringute suuna juht Külli Esko.
„Seistes silmitsi kõigi tänapäevaste turunduse võimalustega, kaasneb valikute tegemisel väga suur vastutus – eriti kui puudub usaldusväärne info, kuidas üks või teine valik tulemusi mõjutaks. Andmete analüüsimisel aga on võimalik erinevate mudelite õnnestumise tõenäosust eelnevalt hinnata, et anda kliendile kindlustunne tuleviku suhtes. Täpsed prognoosid aitavad tõsta turunduskulutuste efektiivsust ning vältida otsuseid, mille majanduslik kasutegur jääks oodatust väiksemaks,“ rääkis 20-aastase uuringute kogemusega Külli Esko.
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.