• 19.01.17, 09:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

We get shit done!

Siin me nüüd istume, nööp peos, pintsakut ei kusagil. Mis seal ikka, eestlane ongi harjunud vähesega läbi ajama ja vajadusel kõike ise tegema. Hakkame siis pihta! Siim Pütsepp analüüsib eestlaste arhetüüpi ja proovib visandada esimesed lõiked pintsakust, milleta me suisa paljad.
Siim Pütsepp
  • Siim Pütsepp
Bränd

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele