Eesti juurtega USA teadlane Kalev Leetaru kirjutas hiljuti ajakirja Forbes veebilehel põneva artikli sellest, kui Facebook paneks inimesed tekste läbi lugema ja näitaks avalikult, milline uudis on lugemist väärt. Tegime tema mõttekäigust väikese ülevaate.
“Ilmselt ei tule see fakt kellelegi täieliku uudisena, et inimesed jagavad sotsiaalmeedias palju artikleid ja uudiseid, kuid enamus ei loe neid üldse enne läbigi - põnev pealkiri või loo sissejuhatus on täiesti piisavad, et vajutada “jaga” nuppu. Statistika väidab, et kuskil 60% jagamistest pole jagaja poolt korralikult läbi töötatud. Selline käitumine aga viskab korralikult hagu alla lihtsalt klikitavate pealkirjade ning ka libauudiste tootmisele.”
Seotud lood
Tomra otsib endaga liituma
kommertsjuhti, kes juhiks tegevust Eestis, Lätis ja Leedus.