Autor: Silja Oja • 16. jaanuar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kas rahn on Eesti märk? EDM selgitab

Foto: Tõnu Tunnel, EAS
Kuna peale Eesti uue brändikontseptsiooni esitlust eelmisel reedel läks meedias lahti torm, pani Eesti Disainimeeskond (EDM) kokku vastused enim esitatud küsimustele.

EASi turundusjuht Piret Reinson, Eesti Disainimeeskonna juht Alari Orav ja EST-kontseptsiooni autor Peter Kentie esinevad 17. märtsil Passwordi paralleelsessioonis. Turundajatele mõeldud praktilise workshopi teemaks on "Kuidas kasutada Eesti brändi tööriistakasti". Registreeri end: www.password.ee 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700