• 30.12.16, 13:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Swedbank tõmbab eakad digirevolutsiooniga kaasa

Kui suvel suunas Swedbank oma mobiilipanga kampaania noorte suunas, siis nüüd on aeg näidata eakamatele klientidele selle rakenduse võlusid. Selleks lõi pank video, kus viis vitaalselt naispensionäri räägivad sellest, kuidas ja miks nad kasutavad Facebooki, mobiilipanka ja Instagrami.
Võte videoklipist
  • Võte videoklipist
Video loomist initsieeris Swedbank, kes soovis innustada ka eakamaid mobiilipanka kasutama. Statistika näitab, et mobiilipank on üha populaarsem ka eakate seas ja eesmärgiks oligi näidata, et selle kasutamises pole midagi keerulist. 60-69-aastaste seas on Swedbanki mobiilipanga kasutajate arv viimase kolme aastaga kasvanud koguni 200 protsenti. Sellel aastal oli mobiilipanga kõige vanem kasutaja 96 aastat vana. 70-79-aastaste seas on mobiilipanga kasutajate arv tõusnud 156%.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele