Helen Külaots • 30. detsember 2016
Jaga lugu:

Swedbank tõmbab eakad digirevolutsiooniga kaasa

Võte videoklipist  

Kui suvel suunas Swedbank oma mobiilipanga kampaania noorte suunas, siis nüüd on aeg näidata eakamatele klientidele selle rakenduse võlusid. Selleks lõi pank video, kus viis vitaalselt naispensionäri räägivad sellest, kuidas ja miks nad kasutavad Facebooki, mobiilipanka ja Instagrami.

Video loomist initsieeris Swedbank, kes soovis innustada ka eakamaid mobiilipanka kasutama. Statistika näitab, et mobiilipank on üha populaarsem ka eakate seas ja eesmärgiks oligi näidata, et selle kasutamises pole midagi keerulist. 60-69-aastaste seas on Swedbanki mobiilipanga kasutajate arv viimase kolme aastaga kasvanud koguni 200 protsenti. Sellel aastal oli mobiilipanga kõige vanem kasutaja 96 aastat vana. 70-79-aastaste seas on mobiilipanga kasutajate arv tõusnud 156%.

Video populaarsuse eest kõneleb kindlasti fakt, et selles osalevad daamid räägivad nii nagu päriselt mõtlevad - teksti neile ette ei antud, sest eesmärk oli tuua vaatajani tõepärane sisu. Videot näidatakse Swedbanki oma kanalites ja ka traditsioonilises meedias.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com