Autor: Hando Sinisalu • 21. detsember 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sotsiaalmeedia pettumuse aasta

Hando Sinisalu
"Brändid loodavad sotsiaalmeedias tõelist armastust leida. Kahjuks saab raha eest vaid prostituudi. Money can’t buy love," kirjutab Hando Sinisalu.

Brändidele on sotsiaalmeedias tegutsemine osutunud suureks pettumuseks. 2016 lõpus on aeg seda endale tunnistada. Facebooki vaimustuse kõrghetkedel rääkisid turundusgurud, et lõpus ometi saavad brändid oma tarbijatega suhtlema, dialoogi pidama hakata. Ja et sotsiaalmeedia pole selline ühepoolne massimeedia kanal nagu TV või raadio, vaid midagi enamat - suhtluskanal.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700