• 20.12.16, 13:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Kuidas Elisa võlus müügiinimesi 6-tunnise tööpäevaga

Elisa otsustas kasutada töötajate tõmbamiseks 6-tunnist tööpäeva. Case studyst saad teada, mis etappidest pisut teistmoodi värbamiskampaania koosnes ning millised olid tulemused.
Case study: Kuidas Elisa võlus müügiinimesi 6-tunnise tööpäevaga
Projekti eesmärgid:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele