• 15.12.16, 13:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Agentuur Optimist pani eluaegse vangi reklaami sisse

Novembris raadiolainetesse lastud Eesti Ekspressi reklaam on jõudnud otsapidi juba Ads of the World veebilehele. Kampaania teise osana ilmunud trükireklaam Imre Arakaga valiti mõned päevad tagasi parimaks printreklaamiks. Agentuuri Optimist loovjuht Oliver Lomp räägib kampaaniast lähemalt.
Ekspressi printreklaam
AD: Bruno Palmik
  • Ekspressi printreklaam AD: Bruno Palmik
  • Foto: Tiit Blaat
Mis on laiemas plaanis kampaania mõte?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele