Ainult tellijatele
14. detsember 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

30 sotsiaalmeediaturunduse nõuannet

Brit Mesipuu
Sotsiaalmeedia on üha enam liikumapanev jõud kogu turunduse mängumaal. Sellega tuleb tegeleda igapäevaselt, sest see on pidevas muutumises. See, mis töötas eelmisel aastal, ei pruugi seda teha täna. Oluline on pidevalt testida ja proovida uusi strateegiaid. Brit Mesipuu pani kokku 30 nõuannet, kuidas sotsiaalmeedia efektiivselt enda kasuks tööle panna.

1. Loo persona –pane paika, kes on sinu ideaalne klient. Oma sisu loomisel mõtle alati sellele fiktiivsele isikule – kas see pakub talle huvi?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700