Ainult tellijatele
12. detsember 2016
Ainult tellijatele

Paar mõtet Eesti brändist ja selle emotsioonidest

Emotsioonid digimaailmas

Tanja Kriger ja Heidi Reinson Kantar Emorist arutlevad selle üle, milliseid emotsioone tuleks Eesti brändiga seostada ja miks tuleb erilist tähelepanu pöörata detailidele ja sümbolitele.

Turunduse- ja reklaamiinimeste jaoks ei ole vaja pikalt tõestada, et emotsioonid on tarbija mõjutamisel olulised. Seda, mida head müügimehed on sajandeid teadnud, on tänaseks välja selgitanud ka psühholoogid ja neuroteadlased – emotsioonid on meie otsuste peamised suunajad. Emotsioonid aitavad meil infot meelde jätta, seoseid õppida ning seeläbi varasema läbielatu põhjal otsuseid vastu võtta. „Mõistuse“ hääl jääb vaid järelduste tegemiseks.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700