12. detsember 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Paar mõtet Eesti brändist ja selle emotsioonidest

Emotsioonid digimaailmas
Tanja Kriger ja Heidi Reinson Kantar Emorist arutlevad selle üle, milliseid emotsioone tuleks Eesti brändiga seostada ja miks tuleb erilist tähelepanu pöörata detailidele ja sümbolitele.

Turunduse- ja reklaamiinimeste jaoks ei ole vaja pikalt tõestada, et emotsioonid on tarbija mõjutamisel olulised. Seda, mida head müügimehed on sajandeid teadnud, on tänaseks välja selgitanud ka psühholoogid ja neuroteadlased – emotsioonid on meie otsuste peamised suunajad. Emotsioonid aitavad meil infot meelde jätta, seoseid õppida ning seeläbi varasema läbielatu põhjal otsuseid vastu võtta. „Mõistuse“ hääl jääb vaid järelduste tegemiseks.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700