• 12.12.16, 14:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Paar mõtet Eesti brändist ja selle emotsioonidest

Tanja Kriger ja Heidi Reinson Kantar Emorist arutlevad selle üle, milliseid emotsioone tuleks Eesti brändiga seostada ja miks tuleb erilist tähelepanu pöörata detailidele ja sümbolitele.
Emotsioonid digimaailmas
  • Emotsioonid digimaailmas
Turunduse- ja reklaamiinimeste jaoks ei ole vaja pikalt tõestada, et emotsioonid on tarbija mõjutamisel olulised. Seda, mida head müügimehed on sajandeid teadnud, on tänaseks välja selgitanud ka psühholoogid ja neuroteadlased – emotsioonid on meie otsuste peamised suunajad. Emotsioonid aitavad meil infot meelde jätta, seoseid õppida ning seeläbi varasema läbielatu põhjal otsuseid vastu võtta. „Mõistuse“ hääl jääb vaid järelduste tegemiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele