Helen Külaots • 17. november 2016
Jaga lugu:

Nurri kass ja Diili koer võtsid Facebookis mõõtu

Diili koer ja Nurri kass  

Eile läks Nurr šokolaadi Facebooki leht kihama: nimelt käis otse-eetris armsal kiisul mõõduvõtmine Diili koeraga, kes on meile juba tuttav tegelane teleekraanilt. Pealtvaatajad said anda oma hääle kas siis koera või kassi poolt.

Kalevi šokolaad Nurr sai juba mõnda aega tagasi uue välimuse – pakendil figureerib animeeritud rõõmsameelne kassike, kelle abil saab jagada teistega oma tundeid ja mõtteid. Nimelt on nurri kodulehel www.nurr.ee terve rida GIF-versioonis kassi emotikone, mida saab saata Facebookis, sõnumites või e-posti teel oma sõpradele ja väljendada oma hetkeemotsioone.

Eile toimunud kassi ja koera ettevõtmist saab näha siit

Mõõduvõtmise aktsioonist räägib lähemalt agentuuri Age McCanni esindaja Keiro Vantsi

Kust tuli idee panna kokku Diili koer ja Nurri kass?

Idee tuli sellest, et Age McCanni kliendiks on kaks suhteliselt tuntud brändi, kes kasutavad oma turundusmaterjalides looma kujutist. Kuna kass ja koer on vastakad tegelased ja inimestele meeldib neid tihti võrrelda, siis tuligi idee teha kassi/koera omavaheline mõõduvõtt.

Kas aktsioon oli eesmärgipärane?

Reaalsed mõõdetavad tulemused: ülekannet > 6000 minutit. 14% inimestest reageeris, mis on kokkuvõttes väga kõva tulemus. See näitab, et inimestele pakkus huvi.

Kommentaare kokku: > 400

Hääletajaid kokku: > 1000

Meedia eelarve: 0€

Nurri Facebooki leht sai kokku juurde >200 fänni

Kokku vaadati live

Ülekannet vaatas kokku 7000 inimest ning hääle andis ca 1000tk

Kas Nurr ja Diil teevad ka edaspidi koostööd või oli see ainukordne ettevõtmine?

Ei kinnita ega lükka ümber. Mobiilioperaator ja šokolaad jäävad reaalses elus üksteisest suhteliselt kaugele. Hetkel ühendab neid kahte brändi just kass ja koer. Kui aga mingi huvitav idee tekib, siis usun, et leiame ka koostööks kõigile sobiva lahenduse.

Mismoodi protsessi tehniliselt lahendasite?

Me edastasime otse live video peal tulemusi, et inimesi rohkem reageerima panna. Lisaks sellele tekitasime koerale ja kassile emotsioonid, mida saime manuaalselt vastavalt inimeste kommentaaridele/häältele kontrollida (rõõmus, kurb jne). Sellele lisaks kasutasime live ülekande vältel jutumulle, läbi mille said tegelased inimeste kommentaaridele reageerida ja nendega vestlust arendada. Meile teadaolevalt pole sellist lahendust Facebook Lives veel keegi teinud.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com