• 17.11.16, 14:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nurri kass ja Diili koer võtsid Facebookis mõõtu

Eile läks Nurr šokolaadi Facebooki leht kihama: nimelt käis otse-eetris armsal kiisul mõõduvõtmine Diili koeraga, kes on meile juba tuttav tegelane teleekraanilt. Pealtvaatajad said anda oma hääle kas siis koera või kassi poolt.
Diili koer ja Nurri kass
  • Diili koer ja Nurri kass
Kalevi šokolaad Nurr sai juba mõnda aega tagasi uue välimuse – pakendil figureerib animeeritud rõõmsameelne kassike, kelle abil saab jagada teistega oma tundeid ja mõtteid. Nimelt on nurri kodulehel www.nurr.ee terve rida GIF-versioonis kassi emotikone, mida saab saata Facebookis, sõnumites või e-posti teel oma sõpradele ja väljendada oma hetkeemotsioone.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele