Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
White trash ja ossipihvid
Donald Trumpi võit ainult kinnitas – me peame turundajatena oma mullist välja murdma ja õppima rahva eelistusi ja käitumisloogikat paremini tundma!
Ühel kenal kevadisel päeval 2006. aasta mais läksin New Yorgis Macy kaubamajja, et endale ülikond osta. Valik oli tõepoolest suur! Mina valik langes ülikonnale, mille sisetaskul ilutses firmamärk „Donald Trump Signature Collection“. Kümme aastat tagasi ei osanud keegi arvata, et sellest mehest saab USA president.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.