Silja Oja • 2. november 2016
Jaga lugu:

Naudi õlut kõrvadega: ear beer

Õlut ei saa igal pool ja igal ajal juua. Ka õllereklaamil on omad piirangud. Nutikad rootslased aga tegid kõige kiuste õllenautimise igal ajal võimalikuks - kõrvade kaudu!

Aga seda mitte lihtsalt õllemullide kihinat lindistades, vaid kasutades ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) helitehnoloogiat, mis tekitab ajus erilise naudingu.

Norrlands Guld Ljus õlle kampaania "Ear Beer" lansseeris oma turunduskampaania Spotify's, Youtube'is ja Apple Musicus, samuti anti piiratud kogus helikogumikke välja vinüülplaatidel ja kaasati mõned Euroopa kuumimad DJ-d.

Kampaania case video:

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com