Lennufirma JetBlue viis hiljuti läbi sotsiaalmaigulise kampaania, mille emotsionaalne sisu läks videona viraalseks ning tõstis tublisti ettevõtte mainet ja tuntust.

- "FlyBabies" kampaania
- Foto: http://assets.creativity-online.com/images/work/print/j/e/t/JetBlue_FlyBabies16.jpg
Kampaania nimega “FlyBabies” keskendus probleemile, mille keskmeks on lennukites nutvad lapsed ja sellest lärmist kannatavad kaasreisijad. Tihti ei õnnestu lapsega lendamist aga vältida. Emadepäeval toimunud lennul New York – California kuulutas lennufirma esindaja kõigile lennukis viibijatele, et iga lapse nutu pealt saavad nad järgmiselt lennult 25% soodust. See tähendas, et nelja nutmise puhul saavad nad järgmise lennu sootuks ilma rahata. Loomulikult nutsid lapsed neli korda ning seekord ootasid kaasreisijad neid nutuhooge lausa huviga. Sellest reisist valmis video, mida on vaadatud üle viie miljoni korra.
Seotud lood
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.