• 24.10.16, 19:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sisuturundus on pikaajaline mäng

Internetis tuleb tähelepanu eest võidelda beebide, kasside ja räpparitega. Kuidas aga muuta müügiga seotud sisu huvitavaks? Küsimustele vastab Pipedrive’i copywriter ja Best Internet 2016 esineja Justin Zehmke.
Justin Zehmke
  • Justin Zehmke
Oled pärit Lõuna-Aafrikast. Kuidas sattusid Eestisse? Milline on sinu lugu?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele