Silja Oja • 20 oktoober 2016
Jaga lugu:

Digitegu 2016 tiitli pärast hakkab võistlema 70 tööd

Konkursile Aasta Digitegu esitati tänavu 70 tööd, mis on võrreldes mullu esitatud 21 tööga suur hüpe edasi. Finalistid selguvad 31. oktoobril, võitjad juba 3. ja 4. novembril Best Interneti laval.

Kui eelmisel aastal esitas töid konkursile vaid 6 agentuuri, siis tänavu on konkursil osalejaid rekordiliselt palju, lausa 38, nende seas nii agentuure kui kliente.

Digtegu 2016 konkursil osalevad:

Vaimo

1. Selveri uus e-pood2. Kaubamaja uus e-pood

Baltika/Monton

Montoni uudiskiri

Tele 2

1. Maksevõimaluse Google play e-poes kampaania2. Kampaania "Mobiilne rahakott"

Rahvusringhääling

1. ERR uudisteäpid2. ETV, ETV2 ja ETV+ äpid3. Vikerraadio, Raadio 2, klassikaraadio, raadio 4 ja raadio Tallinn äpid4. Laste õhtujuttude äpp

Thorgate

CountryOS - Thorgate'i nähtavuse suurendamine veebisTV3

Laura blogi - lisakanali loomine sarja tuntuse suurendamiseksMediabrands Digital

1. Vivacolori kampaania2. Selveri eKooli alalehe kampaania3. Air Baltic'u müügikampaania

In Nomine

Opus Capita JõuluüritusMarkitekt

Bully Max Inc. veebilehe arendusAtiim

Filmi "Ema" Facebooki lehtTelia

1. Ärikliendi lojaalsusprogrammi kampaania2. Telia veebilehe uuendamineMedia House

Põltsamaa Felix suvesupi relansseerimineVeebimajutus.ee

Veebimajutuse blogiePPC

Ferratum Poland kampaania Poola turulTSLaevad

Uus praamipiletite ostmise keskkondSwedbank

Swedbanki mobiiliäpi teadlikkuse kasvatamine - Youtuberite kampaaniaD/V/S/ON 

1. Kampaania Premia ajamasin2. Swedbank mobiilipank3. Tallegg kampaania "Kanatiiva mäng"La Ecwador

Infotark OÜ - büroomaailma tuntuse suurendamine noorte seasIdea

1. EAS Work in Estonia Airbnb platvormi hijacking

2. Elisa Adwords otsingureklaamid3. Kalevi kommipaberitest ussi tähelend4. Kalevi lood5. Hennessy Reket muusikavideo6. SEB Jõuluüllatus 7. Ülemiste keskuse koolilõpukampaania8. Ülemiste keskuse "Hinnad alla" rakendus9. Ülemiste keskuse "Moens" kampaania koostöös videoblogija Estoniannaga

Vizeum

Ülemiste keskuse kampaania "Moens" külastatavuse parandamineRahva Raamat

Rahva Raamatu mobiilirakendusOMD

Battery Waze kampaaniaWhambush

Fanta kampaania oma sotsiaalmeedia kanalites liikluse suurendamiseksMediabroker

1. Statoili Pesupäeva kampaania2. Microsoft Eesti pilveteenuste kampaaniaMindshare Baltics

1. Danone Fantasie jogurti kampaania2. Danone Staystrong Actimeli jogurti teadlikkuse ja müügiedenduse kampaania3. Mamma Let'sGo sarja teadlikkuse tõstmise kampaania4. Apollo klubikampaania5. Apollo äpp

Carat

1. Sportlandi koolikotikampaania2. Myfitness spordiklubi kampaaniaUnited Skills

Restoraniketi Googles leitavuse parandamineZavod BBDO

Seesam - Internetist ostetavate kindlustuspoliiside arvu suurendamineConvertal

1. Goldtime e-turunduse kanalite väljatöötamine2. Palmako puitmajade müügi kasvatamine3. Pindi veebinähtavuse ja veebikuvandi uuendamine4. Fitlap OÜ liitujate arvu kasvatamineSA Lapsepuue

Liikumispuudega laste toetusfond uus kodulehtNeway

Sepa Jalgpallistaadioni ehituskampaania

Boost

1. Boosti Facebooki leht2. Boosti Uus maandumislehtÕhtuleht

1. "Koolilõpuks Taukar esinema" kampaania2. Õhtuleht otsib talenti - Smilersi kampaaniaEkspress Meedia

Veskimati laia tootevaliku kampaaniaPRB

Elva linnavalitsus - "Kirjuta end linna sisse" kampaaniaADM Interactive

1. Rademar "paranda ilma" kampaania2. Ajakirja National Geographic tellimuste juurdevoolu kampaania3. Uuskasutuskeskus "Toome ära" kampaania4. G4S iseteeninduskeskkonna arendused

Tallinna Ülikool

Tallinna Ülikooli virtuaaltuurZuper

Aurinko uudiskirjaga liitujate arvu suurendamine

Vaata ka: Digitegu 2016 reglement

Aasta Digitegu konkursi eesmärk on kaardistada kogu Eesti digitaalturunduse maastik – panna paika keskmine tase ja tunnustada parimaid. Digitegu tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust – sest digiturunduses on kõik mõõdetav. Ilu ja loovuse hindamise jaoks on konkursse palju, Digitegu hindab tulemuslikkust!

Valdkonnad:

-  Emaili turundus/uudiskirjad

-  Mobiilsed rakendused

-  Mobiilireklaam

-  Facebooki reklaam/makstud postitus

-  Online reklaam (v.a. Facebook ja Google)

-  Branded video

-  Branded article/blogpost

-  Google reklaam (Adwords)

-  Integreeritud digikampaania (3 või rohkem kanalit)

-  Veebilehe arendus

- Kampaanialeht (maandumisleht)

Konkurssi korraldab Best Marketing (Äripäev AS)

Žüriisse kuuluvad:

- Karin Maandi, Apotheka digitaalturunduse juht

- Riho Pihelpuu, Eesti suurima digiagentuuri ADM Interactive tegevjuht

- Karl Pae, Google AdWordsile ja analüütikale keskendunud digiagentuuri ePPC Digital juht

- Timo Porval, Lavii turundusstrateeg

- Viljo Vabrit, ConversionXL Agency tegevjuht

- Helen Kondoja, online turunduse juht digiagentuuris Optimist Digital

Võitjad selguvad 3. - 4. novembril Tallinnas Mustamäe Apollo kinos toimuval Best Internetil! Tule osalema:

www.bestinternet.ee 

Millal: 3. - 4. november 2016Kus: Apollo Kino MustamäeProgramm: Best Internet 2016

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com