Eesti raamatupoe- ja kinokett Apollo jõudis saja osaleja seast rahvusvahelisel teenusedisaini konkursil The Global Service Design Award finaali, kus konkurentideks on teiste hulgas Deutsche Telekom ja Philips Design.
- Apollo tegevjuht Mauri Dorbek Foto: Andres Haabu, Äripäev
Apollo uuendusliku ärimudeli välja töötamisel abiks olnud teenusedisaini ja brändinguagentuuri Brand Manual asutaja Kaarel Mikkini sõnul on teenusedisain 21. sajandi ärivaldkond, kus agentuurid ei loo enam ettevõtetele pelgalt visuaalset identiteeti, vaid aitavad luua terviklikku lõppkasutaja kogemust, mis ka ärilist kasu tooks. “Ühe Eesti ettevõtte jaoks on ainuüksi finaalipääs sellisel rahvusvahelisel konkursil võimas saavutus,” märkis Mikkin.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.