Autor: Hando Sinisalu • 19. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. ADMi juht Riho Pihelpuu: 65% meie käibest tuleb ekspordist
Riho Pihelpuu
Foto: Raimond Kaljulaid
„Ühe suure rahvusvahelise kliendi koju toomine võtab aega keskmiselt 1,5 - 2 aastat,“ räägib Eesti suurima digiagentuuri ADM Interactive juht Riho Pihelpuu. Loe intervjuud ja saad teada, kuidas ADM rahvusvahelisi kliente leiab ning kuidas ennast neile müüb.
Kui suur on Facebooki ja Google’i mõju tegelikult? Ja kui palju agentuurid ja kodumaine meedia sellest kaotavad?