• 19.10.16, 12:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ADMi juht Riho Pihelpuu: 65% meie käibest tuleb ekspordist

„Ühe suure rahvusvahelise kliendi koju toomine võtab aega keskmiselt 1,5 - 2 aastat,“ räägib Eesti suurima digiagentuuri ADM Interactive juht Riho Pihelpuu. Loe intervjuud ja saad teada, kuidas ADM rahvusvahelisi kliente leiab ning kuidas ennast neile müüb.
Riho Pihelpuu
  • Riho Pihelpuu
  • Foto: Raimond Kaljulaid
Kui suur on Facebooki ja Google’i mõju tegelikult? Ja kui palju agentuurid ja kodumaine meedia sellest kaotavad?

Seotud lood

Töökuulutused
  • 07.05.25, 11:22
Vičiunai otsib müügimeeskonna juhti
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele