• 13.10.16, 10:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Work in Estonia hõivas Airbnb

On üldteada tõsiasi, et tasuta meedia teenimiseks peavad lahendused olema julged ja eristuvad. Kuid taoliste lahenduste loomiseks ei pea agentuuril tingimata olema kasutada üüratuid eelarveid. Üks Eestis alakasutatud viis meedia tähelepanu tõmbamiseks on platform hijacking ehk olemasoleva platvormi hõivamine enda brändi turunduseesmärkide täitmiseks. Work in Estonia on seda juba teinud Tinderiga, seekord kaaperdasime Airbnb.
Work in Estonia Airbnb's
  • Work in Estonia Airbnb's
Ülesanne trüki- ja online väljaannetes, kokku 70 000 euro väärtuses. Lisaks kajastused blogides ja sotsiaalmeedias. Kokku jõuti Soomes umbes 2 miljoni lugejani. Arvestades, et Airbnb lahenduse kogumaksumus jäi alla 2000€, teeb see investeeringu tasuvuseks (ROI) ümardades 3400%.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele