13 oktoober 2016
Jaga lugu:

Work in Estonia hõivas Airbnb

Work in Estonia Airbnb's  

On üldteada tõsiasi, et tasuta meedia teenimiseks peavad lahendused olema julged ja eristuvad. Kuid taoliste lahenduste loomiseks ei pea agentuuril tingimata olema kasutada üüratuid eelarveid. Üks Eestis alakasutatud viis meedia tähelepanu tõmbamiseks on platform hijacking ehk olemasoleva platvormi hõivamine enda brändi turunduseesmärkide täitmiseks. Work in Estonia on seda juba teinud Tinderiga, seekord kaaperdasime Airbnb.

Ülesanne trüki- ja online väljaannetes, kokku 70 000 euro väärtuses. Lisaks kajastused blogides ja sotsiaalmeedias. Kokku jõuti Soomes umbes 2 miljoni lugejani. Arvestades, et Airbnb lahenduse kogumaksumus jäi alla 2000€, teeb see investeeringu tasuvuseks (ROI) ümardades 3400%.

Tabada noori Soome ICT-valdkonna spetsialiste ning meelitada nad Eestisse tööle. Selleks tuli meil leida sobiv kanal, kus üllatada millegi erilise ja silmapaistvaga, sest ainult nii on võimalik pälvida Soome meedia tähelepanu ning saavutada tulemusi minimaalse eelarvega.Teostus

Statistika näitab, et tänavu viie kuuga on Soome turistid ööbinud Eestis 568 386 korda. Aastas ööbivad Soome turistid Eestis laias laastus 1,7 miljonit korda. Kuigi soomlased käivad Eestis tihti, on külastuse pikkuseks enamjaolt vaid 1–2 ööd.  Selleks, et motiveerida inimesi jääma Eestisse kauemaks kui üheks ööks, tuli anda neile väga tugev põhjus – äge töö inspireerivas keskkonnas ja korralik palk – ning edastada see pakkumine õigel ajal õiges kohas. Mis oleks aga täiuslikum, kui tabada Eestisse öömaja otsivat soomlast otse teolt – Airbnb’s – ja näidata talle, et siin on piisavalt põhjuseid, et jääda aastateks.Koostöös kolme julge tööandjaga – Excedea, Ignite ja Tieoto Eesti – avaldasime Airbnb keskkonnas kolm töökuulutust. Ööbimiskoha broneerimise asemel oli võimalik broneerida endale töölaud huvipakkuva ettevõtte juures. Tööandjad olid valmis avaldama ka palgavahemiku, mis näitas, et pakkujatel on tõsi taga ja asi on läbipaistev. Tõsiasi, et Airbnb’s puuduvad konkureerivad reklaamid täielikult, muutis lahenduse veelgi atraktiivsemaks.Tulemused

Ettevõtmise eesmärk, teenitud meedia pälvimine Soome väljaannetes, õnnestus üle ootuste hästi. Kajastusi saime Kauppalehti ja Iltasanoma

Klient: EAS: Idea AD ja Wolfcom

Teostus

Autor: Idea AD loovjuht Tõnis Vassar ja copywriter Meelis Reiman

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com