Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Esimene ja viimane võimalus minna Amsterdami turunduskonverentsile
Pärnu Turunduskonverents toimub sel aastal 16. - 18. novembril Amsterdamis – esimest ja viimast korda. Viimast korda selles mõttes, et järgmisel aastal viime Eesti turundajad kusagile mujale: Berliini, Londonisse või Stockholmi.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.