• 15.09.16, 14:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ADM ja Fenomen liitusid

Ühinesid Eesti suurim digiagentuur ADM Interactive ja Eesti tugevaim Drupali arendaja Fenomen. Samuti laienes 6 inimese võrra ADMi osanike ring.
ADM ja Fenomen liitusid
Fenomen on spetsialiseerunud vabavaralisel sisuhaldusplatvormil Drupal põhinevate infosüsteemide ja veebilehtede arendusele. Fenomenis töötab 18 inimest ja ettevõtte 2015. aasta müügitulu oli 500 000 eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele