• 08.09.16, 21:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti kommunikatsioonijuhtide mõttekojas arutatakse, kuidas viia infot oma mikrovõrgustikesse peitunud inimesteni

3. novembril kogunevad Eesti kommunikatsioonijuhid aasta suurimale kokkusaamisele, kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekotta „Augud võrgus“. Mõttekojas otsitakse lahendusi olukorrale, kus inimesed liiguvad järjest enam oma mikrovõrgustikesse ja suures ühendavas kommunikatsioonivõrgus on „augud”.
Malmö ülikooli vanemõppejõud Michael Krona
  • Malmö ülikooli vanemõppejõud Michael Krona
„Uuringud näitavad ja ka praktikud tõdevad oma igapäevatöö kogemustele tuginedes, et kõiki vajalikke sihtrühmi Eestis ühest kohast kätte ei saa,“ selgitab käesoleva aasta Kaja mõttekoja teemavalikut kommunikatsiooniajakirja Kaja peatoimetaja Annela Laaaneots.“Raadiot väga ei kuulata, telerivaatajaid pole kuigi palju ja ajalehti ei loe noored peaaegu üldse. Killustatus on tõusev trend ka sotsiaalmeedias. Jah, võrgus on augud.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele