Ainult tellijatele
8. september 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti kommunikatsioonijuhtide mõttekojas arutatakse, kuidas viia infot oma mikrovõrgustikesse peitunud inimesteni

Malmö ülikooli vanemõppejõud Michael Krona

3. novembril kogunevad Eesti kommunikatsioonijuhid aasta suurimale kokkusaamisele, kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekotta „Augud võrgus“. Mõttekojas otsitakse lahendusi olukorrale, kus inimesed liiguvad järjest enam oma mikrovõrgustikesse ja suures ühendavas kommunikatsioonivõrgus on „augud”.

„Uuringud näitavad ja ka praktikud tõdevad oma igapäevatöö kogemustele tuginedes, et kõiki vajalikke sihtrühmi Eestis ühest kohast kätte ei saa,“ selgitab käesoleva aasta Kaja mõttekoja teemavalikut kommunikatsiooniajakirja Kaja peatoimetaja Annela Laaaneots.“Raadiot väga ei kuulata, telerivaatajaid pole kuigi palju ja ajalehti ei loe noored peaaegu üldse. Killustatus on tõusev trend ka sotsiaalmeedias. Jah, võrgus on augud.“

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700