• 08.09.16, 21:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti kommunikatsioonijuhtide mõttekojas arutatakse, kuidas viia infot oma mikrovõrgustikesse peitunud inimesteni

3. novembril kogunevad Eesti kommunikatsioonijuhid aasta suurimale kokkusaamisele, kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekotta „Augud võrgus“. Mõttekojas otsitakse lahendusi olukorrale, kus inimesed liiguvad järjest enam oma mikrovõrgustikesse ja suures ühendavas kommunikatsioonivõrgus on „augud”.
Malmö ülikooli vanemõppejõud Michael Krona
  • Malmö ülikooli vanemõppejõud Michael Krona
„Uuringud näitavad ja ka praktikud tõdevad oma igapäevatöö kogemustele tuginedes, et kõiki vajalikke sihtrühmi Eestis ühest kohast kätte ei saa,“ selgitab käesoleva aasta Kaja mõttekoja teemavalikut kommunikatsiooniajakirja Kaja peatoimetaja Annela Laaaneots.“Raadiot väga ei kuulata, telerivaatajaid pole kuigi palju ja ajalehti ei loe noored peaaegu üldse. Killustatus on tõusev trend ka sotsiaalmeedias. Jah, võrgus on augud.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele