Autor: Silja Oja • 24. august 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Volvo Trucks: Loo kampaaniaid, mis tekitavad huvi ka väljaspool su sihtrühma

"Ole 100% relevantne oma sihtrühma jaoks, aga paku meelelahutust laiemale grupile," soovitas Rootsi autotootja Volvo Trucks globaalne turundus- ja kommunikatsioonidirektor Ingela Nordenhav täna Jurmalas loovusfestivalil Balticbest 2016.

"Samas küsi endalt, kas see, mida sa teed, aitab kaasa su äri arengule. Kui ei, siis pole mõtet seda teha," lisas ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700