Autor: Silja Oja • 24. august 2016
Ainult tellijatele

Volvo Trucks: Loo kampaaniaid, mis tekitavad huvi ka väljaspool su sihtrühma

"Ole 100% relevantne oma sihtrühma jaoks, aga paku meelelahutust laiemale grupile," soovitas Rootsi autotootja Volvo Trucks globaalne turundus- ja kommunikatsioonidirektor Ingela Nordenhav täna Jurmalas loovusfestivalil Balticbest 2016.

"Samas küsi endalt, kas see, mida sa teed, aitab kaasa su äri arengule. Kui ei, siis pole mõtet seda teha," lisas ta.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700