Silja Oja • 24. august 2016
Jaga lugu:

Volvo Trucks: Loo kampaaniaid, mis tekitavad huvi ka väljaspool su sihtrühma

"Ole 100% relevantne oma sihtrühma jaoks, aga paku meelelahutust laiemale grupile," soovitas Rootsi autotootja Volvo Trucks globaalne turundus- ja kommunikatsioonidirektor Ingela Nordenhav täna Jurmalas loovusfestivalil Balticbest 2016.

"Samas küsi endalt, kas see, mida sa teed, aitab kaasa su äri arengule. Kui ei, siis pole mõtet seda teha," lisas ta.

"Võta omale eesmärgiks olla uudistes, mitte reklaamipausides," andis Ingela Baltikumi turundajatele head nõu. 

Kuidas saavutada sellist viraalset edu nagu Volvo "Epic Split"? Ilma lisainvesteeringuteta algstaadiumis ei ole see võimalik, aga hiljem, kui tuntus juba saavutatud, on aina vähem vaja rahaliselt lisaks panustada.

Näide Volvo Trucksi turundusest. 4-aastane Sophie juhib kaugjuhtimispuldiga suurt rekkat nagu mänguasja:

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com