Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tomas Nemura: ka kõige tavalisema toote turundus ei pea olema igav
Turunduskommunikatsioon peab kliendi meelt lahutama, rääkis Leedu digiagentuuri The Chocolate tegevjuht Tomas Nemura täna Jurmalas konverentsil Balticbest.
Tomas Nemura
90% turundamisest on arusaamine, kuidas klient ostuotsuseid langetab. Enamasti on valem lihtne - klient kaalub saadavat väärtust ja selle väärtuse eest välja käidavat kulu.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.