Rahvusvahelise loovusfestivali Balticbest 2016 finaali jõudis 40 tööd, neist 24 Leedust, 10 Eestist ja 6 Lätist. Võitjad selguvad täna õhtul toimuval auhinnagalal Jurmalas, Lätis.
Žürii oli tänavu oma valiku tegemisel väga kriitiline, seades kriteeriumiks, kas esitatud töö idee on uudne või on seda juba kuskil nähtud, kas töö saavutaks edu suurtel loovuskonkurssidel nagu Eurobest või EPICA, kas case study on hästi vormistatud, ega kampaania liiga keeruline ei ole (kui žürii ei saa aru, ei saa sihtrühm ammugi), kas see teeb inimeste elu paremaks ja lihtsamaks või on see lihtsalt reklaam, ega see tarbija intelligentsust ei alahinda, ega töö ei ole rassistlik, ei naeruväärista vähemusi, pagulasi jne. Need tööd, mis jõudsid finaali, läbisid väga tiheda sõela ja pälvisid žürii ühise heakskiidu. Žürii hinnagul oli tugevaim kategoria tänavu disain ja üllatuslikult nõrgim oli tele.
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.