Hoolas ajalehelugeja on juba märganud, et tänased suuremad päevalehed (Postimees, Äripäev, Eesti Päevaleht ja Eesti Ekspress) on esikaanelt veidi sarnased: Ettevõtluskõrgkool Mainor teeb täna suurt, kõiki lehti haaravat kampaaniat. Uurisime nende turundusjuhilt Robert Langilt, mis kampaania see täpsemalt on.
- Mainori kampaania tänastel lehtedel Foto: Andres Haabu, Äripäev
Tänaste lehtede esikaaned on Mainori reklaami all, räägi sellest kampaaniast lähemalt.. Alustasime digikampaaniaga juba mais, jätkasime juunis ning juulis võtsime natuke rahulikumalt. Kes see ikka puhkusel telefonis või muu ekraani ees on? Grande finale osaks on lisaks prindile veel Spotify raadioklikpid, outdoor pinnad vähestes, kuid sihitud kohtades (näiteks klubi Venus ees olev outdoor sõnumiga KIRG) ning taustal oleme tõstnud digimeedia osakaalu peamiselt retargeting’i näol.. Lisaks sellele puhtad ja eristuvad värvid ning lihtne plakatlik visuaal – kõik hästi kergelt haaratav! Need sõnumid on välja töötatud konkreetselt selle sisseastumiskampaania jaoks. Kõrgharidusmaastik on palju karmim business kui paljud oskavad arvata ning konkurents on tõesti väga tihe. Lihtsate ja kulunud lahendustega me välja minna ei julgenud. Siinkohal võtan kohe mütsi maha ühe eriti ägeda agentuuri ees, kes need ideed valmis meisterdas!. Digimeedia planeerimise eest hoolitses Mediabrands Digital. Print ja outdoor pinnad sebis välja MediaBroker. Kas sellist asja on ka varem tehtud…ei saa välistada, et midagi sarnast on keegi kunagi varem teinud, aga meil seda planeerides ja teostades ühtegi näidet silmade ees ei olnud. Ja ega mulle praegu ükski sarnane meelde ka ei tule.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.