• 21.07.16, 11:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas Eesti juht on mugavustsoonis? 5 juhi väljakutset.

Eesti firmade juhid on juhtimispraktikate vallas mugavustsooni pidama jäänud. Arvestades millenniumipõlvkonna muutunud ootustega töökoha ja juhtide suhtes, uue nn start-up ettevõtte juhtimiskultuuri esiletulekuga ning „talendisõjaga“, on aeg hakata juurdunud juhtimispraktikaid muutma ning uusi juhtimisideid rakendama.
Ester Eomois
  • Ester Eomois
Artikkel põhineb EBSi ja Civitta koostöös 2015. sügisel esitletud EASi Eesti juhtide juhtimispraktikate uuringu tulemustel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele