Autor: Helen Külaots • 14. juuli 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Ehituspoe brändikampaania kui ood kiilaspäisusele
Saksa tuntud ehituspood Hornbach pani oma suvekampaania sõnumi tantsima üsna levinud fenomeni, kiilaspäisuse ümber – nende meelest on reklaamimaailm selle nähtuse senini tunnustuseta jätnud. Kampaania nimeks sai Crown of Glory, mis võiks eesti keeles kõlada kui Aupaiste Kroon.
Oma kommunikatsioonis kutsub Hornbach üles mehi kandma kiilaspead uhkusega, viidates sellele, et ka paljud kangelased, iidolid ja loojad on olnud sama välimusega ning neid on ihaldatud ja armastatud. Kampaania loovdirektor toob mõned näited: Goethe, Darwin, Da Vinci, Steve Ballmer, Amir Kassei ja Homer Simpson. Kampaanias kasutatav hashtag #Heldenkranz viitab siledale peanupule kui kangelase pärjale.