Saksa tuntud ehituspood Hornbach pani oma suvekampaania sõnumi tantsima üsna levinud fenomeni, kiilaspäisuse ümber – nende meelest on reklaamimaailm selle nähtuse senini tunnustuseta jätnud. Kampaania nimeks sai Crown of Glory, mis võiks eesti keeles kõlada kui Aupaiste Kroon.
Oma kommunikatsioonis kutsub Hornbach üles mehi kandma kiilaspead uhkusega, viidates sellele, et ka paljud kangelased, iidolid ja loojad on olnud sama välimusega ning neid on ihaldatud ja armastatud. Kampaania loovdirektor toob mõned näited: Goethe, Darwin, Da Vinci, Steve Ballmer, Amir Kassei ja Homer Simpson. Kampaanias kasutatav hashtag #Heldenkranz viitab siledale peanupule kui kangelase pärjale.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.