Hando Sinisalu • 11. juuli 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Marit Kroon: Coca-Colas ei ole olemas sellist asja nagu marketing plan

Marit Kroon  

"Turundus ei saa elada oma kuningriigis ja seda turundusplaani ei saa eraldiseisvalt müüa, vaid arvestada tuleb ikkagi laiapõhjalise äriplaaniga." Intervjuu Balticbesti esineja Marit Krooniga. Marit on Coca-Cola Company mahlade äri turundusjuht Kesk- ja Lõuna-Euroopa regioonis.

Balticbesti üks teema on "Marketing plan 2017". Kuidas Coca-Colas turundustegevusi planeeritakse?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com