• 07.07.16, 10:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Giedre Vilke: Piir online- ja offline-kaubanduse vahel on kadumas

“Kui võrdleme kohalike turgude e-kaubanduse liidreid, näeme, et liidritel on alati kõige kiirem kauba kohaletoimetamise aeg.” Baltikumi juhtiva e-kaubandusettevõtte Pigu.lt turundusdirektor Giedre Vilke räägib, kuidas e-kaubanduses õnnestuda.
Giedre Vilke
  • Giedre Vilke
Giedre Vilke esineb augustis toimuval Balticbest loovusfestivalil, kus räägib e-kaubanduse tulevikust ja trendidest. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele