• 07.07.16, 10:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Giedre Vilke: Piir online- ja offline-kaubanduse vahel on kadumas

“Kui võrdleme kohalike turgude e-kaubanduse liidreid, näeme, et liidritel on alati kõige kiirem kauba kohaletoimetamise aeg.” Baltikumi juhtiva e-kaubandusettevõtte Pigu.lt turundusdirektor Giedre Vilke räägib, kuidas e-kaubanduses õnnestuda.
Giedre Vilke
  • Giedre Vilke
Giedre Vilke esineb augustis toimuval Balticbest loovusfestivalil, kus räägib e-kaubanduse tulevikust ja trendidest. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele