24. augustil astub loovusfestivali Balticbest 2016 turundusele pühendatud päeval üles Volvo Trucks turundus- ja kommunikatsioonidirektor Ingela Nordenhav, kes teeb ettekande teemal "Automotive: Marketing plan for 2017".
Ingela Nordenhav juhib Volvo Trucksi globaalse turunduse osakonda ja on tegelenud uute strateegiate juhtimise ning ettevõtte kommunikatsiooni arendamisega. Viimastel aastatel on Volvo Trucks saanud oma ettevõtte hea kommunikatsiooni eest nii kodumaiseid kui ka rahvusvahelisi auhindu. Nende viraalne videoklipp “The Split”, kus Jean-Claude van Damme kahe liikuva veoki vahel spagaati tegi, viis veokitööstuse kommunikatsiooni täiesti uuele tasemele.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.