• 30.06.16, 20:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balticbesti esinejate hulka lisandus Volvo Trucks turundus- ja kommunikatsioonidirektor Ingela Nordenhav

24. augustil astub loovusfestivali Balticbest 2016 turundusele pühendatud päeval üles Volvo Trucks turundus- ja kommunikatsioonidirektor Ingela Nordenhav, kes teeb ettekande teemal "Automotive: Marketing plan for 2017".
Ingela Nordenhav
  • Ingela Nordenhav
Ingela Nordenhav juhib Volvo Trucksi globaalse turunduse osakonda ja on tegelenud uute strateegiate juhtimise ning ettevõtte kommunikatsiooni arendamisega. Viimastel aastatel on Volvo Trucks saanud oma ettevõtte hea kommunikatsiooni eest nii kodumaiseid kui ka rahvusvahelisi auhindu. Nende viraalne videoklipp “The Split”, kus Jean-Claude van Damme kahe liikuva veoki vahel spagaati tegi, viis veokitööstuse kommunikatsiooni täiesti uuele tasemele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele